Въпрос относно гаранцията на Desktop.bg и хард дисковете

Здравейте! Опитах да съм максимално ясен в заглавието си за да не се налага да хвърляте боб! :smiley: :smiley: Та преди 4 месеца си взех комп от Desktop.bg и вече изпитвам недостиг на памет и на SSD-то, и на харда. SSD-то все ще го оправя някак, ама хардът ми е проблем и искам да ви питам- понеже мога да си отварям компа и това няма да попречи на гаранцията (знам го от Рошав), дали ще е проблем да тикна вътре още един-два харда? Мерси предварително! :blush: :blush:

Ами аз ти гледах клипа като го ънбоксваше компа, обаче виж дали имаш
някакви гаранионни условия на някакъв лист или виж в Desktop.bg. Ако няма може да им пишеш, попринцип отговарят до 30 мин някъде :wink:

2 Likes

Мерси! Аз имам гаранционни условия, да, но не знам точно къде са и затова реших вместо да копая в прастарите шкафове, натъпкани с документи, да пусна една темичка, може пък някой да знае :smiley: :smiley:

Ами аз никога не съм си поръчвал неща от desktop.bg и незнам , само вчера един държач за слушалки! Ако не ги откриеш (гарнционните условия) просто им пиши! :wink: :slight_smile:

1 Like

Не мисля, че ще ти падне гаранцията ако си сложиш допълнителни харддискове. :slight_smile: Гаранцията не е ли на частите по отделно? Другото дето щях да ти казвам, е че ако им пишеш във фейса през седмицата отговарят бързо.

🤔